viernes, 9 de octubre de 2009

L'Anècdota

“Desperate Housewives” sorgeix l’any 2002 a partir d’una anècdota. Mentre el guionista de la sèrie, Marc Cherry, mirava la televisió amb la seva mare, va aparèixer la noticia de que una dona (Andrea Yates), havia ofegat als seus cinc fills a la banyera de casa seva, un per un, aparentment perquè no suportava el pes de la maternitat. Al veure aquest horrible succés Marc Cherry es va preguntar en veu alta: “Imagines com de desesperada ha d’estar una dona per fer una cosa així?”. A lo que la seva mare va respondre: “Sí, jo ho entenc”. De cop Marc Cherry va comprendre tots els sacrificis que havia hagut de fer la seva mare al llarg de la seva vida.

Així Marc Cherry afirma:

“Sempre dic que “Desperate Housewives” és un homenatge a “Sex and the city” i “Six feet under”, la primera per lo bé que exposava la relació entre aquelles quatre dones i la segona per aquella sensibilitat fosca i retorçada. En el moment de concebre la meva sèrie vaig pensar que les dones de “Sexe a Nova York” sempre intentaven trobar el seu home perfecte. Vaig pensar què passaria si les quatre trobessin aquest home perfecte i se n’anessin a viure a les afores en aquelles fantàstiques cases, i s’adonen de que encara no son felices... I aquest és el començament de la meva sèrie: quatre dones que van a viure a les afores, aconsegueixen el tipus de vida que sempre havien volgut i, de cop, descobreixen que estan desesperades. És una exploració de la infelicitat de les dones després de aconseguir el que volien.”

No hay comentarios:

Publicar un comentario